Mesaj de noapte buna, de dragoste, de iubire

Mesaje de noapte buna

“mesajeDaca in seara asta vei simti o caldura pe buzele tale, nu te speria… vor fi buzele mele ce dulce le vor atinge pe ale tale, pentru a-ti da o magica noapte buna…

“mesajeIn acest moment 3,7 milarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1 milioane mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest SMS... Noapte Buna!

“mesajeAcum cand mii de stele iti zambesc, cand noaptea iar se lasa, un somn dulce iti doresc si un ingeras sa te pazeasca...

“mesajeNu te gandi la mine... sint in ochii tai... in mintea ta... in inima ta... in sufletul tau... oriunde... totusi daca ma vrei... doar inchide ochii si asculta ce iti spun... mi-e dor de tine... noapte buna...

“mesajeIn seara asta imagineaza-ma acolo… cu tine, cum te sarut pe frunte si iti spun noapte buna in soapta…

“mesajePrivesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc! Noapte buna!

“mesajeSarutul meu va zbura printre nori, purtat de aripile vantului, pana a se pune pe perna ta, unde te va astepta pentru a-ti sopti vise placute si un dulce noapte buna…

“mesajeNoapte buna! Cand cel drag pleaca, parca mori, asa ca-ti spun adio doar pana in zori!

“mesajeNoapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?

“mesajeCind noaptea mantia isi asterne,/ Si cerul luminiti ne cerne/ Luna cu grija dragostea-mi aduna/ Ca sa-ti ureze noapte buna!

“mesajeS-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis…

“mesajeAripi de fluturasi/ Vine-n zbor un ingerash/ Ghici ce are pentru tine/ Un pupic dulce de la mine…

“mesajeSa visez un inger? Dar am deja un vis… si am si un inger… iar ingerul e visul meu… Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!

“mesajeIn noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii... e dorul meu ce vine s-adoarma linga tine...

“mesajePrivesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc! Noapte buna!

“mesajeStelele sunt pe cer, la fel si luna, o imbratisare, un zambet, te sarut o data, te sarut de 2 ori, acum e timpul sa treci la somn. Noapte buna!

“mesajeMi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador! Noapte buna, puisor!

“mesajeNoapte buna, puisor, eu te pup pe obrajor, iti doresc un somn usor ca o pana intr-un zbor.

“mesajeDaca ochisorii cei plini de farmec n-au atipit, eu le inchid pleoapele cu dulcele mele buze si le doresc vise placute si somn usor.

“mesajePe un cornisor de Luna îti doresc eu Noapte buna, pe un cornisor de stea vise placute din partea mea!

citate, declaratii, horoscop, iubire, love, love sms, mesaj de noapte buna, mesaje de dragoste, prieteni, sms